Poprzednio opisałam, co spotkało mnie we Wrocławiu. Postanowiłam, że dzisiejszy post poświęcę osobie Cortiss. A dokładnie: jego chamskiemu komentarzowi, który usłyszałam na dzień dobry. Odniosę się również do komentarzy, które pojawiły się po pierwszym poście na temat mojego wycofania się z Twitcha

Zapraszam do lektury…

Osoba Cortiss stwierdziła, że wyglądam jak… prostytutka. Co takiego teraz sobie pomyśleliście? Że musiałam być ubrana wyzywająco? Buahahahaha nie, nie. Ubrana byłam w porządku, ale osoba Cortiss tak osobliwie skomentował kolor mojej szminki. Powinniście wiedzieć, że osoba Cortiss również o swojej matce musi mówić dokładnie to samo, gdy pomaluje sobie usta na czerwono. Jak i o każdej kobiecie spotkanej przypadkowo na mieście. Ale przejdźmy do lekcji poglądowej. 

Oto prostytutki według osobnika Cortiss.
Niestety nie mam zdjęcia jego matki.




Według niego kobieta nosząca czerwoną szminkę jest dziwką. Czyli powyższe kobiety również. Dziwkami są m. in. Anja Rubik, Kate Middleton, Danuta Stenka, Emma Watson, profesor Staniszkis… i tak dalej.


Logika kretyna.

Ci ludzie są żałośni. Niektóre osoby w internetach na każdym kroku pokazują zachowania niczym wyciągnięte z najgorszego burdelu i jest okej. Ale Estetka mimo miłej natury, usposobienia i pilnowania na czatach poziomu oraz uciszania wulgaryzmów jest prostytutką, ponieważ miała czerwoną szminkę?? Że WHAT??? Czyli gdybym gadała jak oni o ruchaniu na prawo i lewo, mówiła do innych mężczyzn "Włóż mi" byłabym okej? Wtedy nikt by o mnie złego słowa nie powiedział? Nikt by mi moda nie odebrał? To wtedy byłabym wszędzie mile widziana? To wtedy nie byłoby żadnego ale? Że WHAT?? Jak to dobrze, że mnie to środowisko już nie dotyczy, bo więcej idiotów bym nie zniosła. Ktoś kiedyś bardzo mądrze powiedział: nie wiedziałem, że tyle idiotów żyje na świecie, dopóki nie uruchomiłem Internetu.


Gdy znajomy zachowa się w podobny sposób…

Gdybym miała takiego znajomego Cortissa, który potraktowałby jakąś osobę np. kobietę, tak jak mnie, czyli opowiadał o niej niestworzone rzeczy robiąc z niej zdzirę, bo tak mu się podobało, a potem gonił ją z bandą kretynów w Internecie, to byłaby krótka piłka.... Zebrałabym grupę i zaczęła go napiętnować tak, aby poczuł jak to jest i aby wreszcie ktoś temu gnojowi uświadomił, że nie jest bezkarny. Że nie może sobie wyprawiać, co mu się żywnie podoba tylko dlatego, że kobieta nie przewidywała nic poza przyjaźnią. A gdybym była mężczyzną to najzwyczajniej w świecie poszłabym i dała mu w mordę. Do niektórych inaczej nie dociera. I nie, nie jestem zwolenniczką agresji, stronię od niej, ale to co mi zrobiono i w jakim świetle mnie ukazano z premedytacją i to w Internecie, a nie społeczności 15 osób, to nawet ukazanie tej osoby w takim samym świetle jak mnie nie byłoby wystarczającą karą. Zniszczono mnie, za co? Za niewinność. Za to, że Nexos mnie adorował, zaprosił, a później zignorował.


IDIOCI!!!!!!!!!!!!!!! 

Tak oczywiście, przecież chciałam rzucić się seksualnie na nich obydwu, a moja matka była w tym momencie burdel mamą, która przywiozła mnie na schadzkę. IDIOCI!!!!!!!!!!!!!!!! Zastanawiam się, gdzie ci ludzie mają mózg? Swoim zachowaniem dostatecznie udowodnili, że zatrzymali się w rozwoju na poziomie 12-latków pod względem umysłowym i psychicznym. CI LUDZIE błaźnią się na każdym kroku. Kto ich wychował? Nikt! Ach, już wiem.... komputer. Przecież to są pikselozy, a nie ludzie. Więc bladego pojęcia o życiu nie mają. A relację między kobietami i mężczyznami sprowadzają do poziomu Wiedźmina i na nim bazują swoją wiedzę oraz kształtują własny światopogląd. Seks na każdym kroku. A kobiety tylko czekają, aby ściągnąć z siebie ubrania, za darmo czy też za drobną opłatą. I ci kretyni myślą, że tak jest w realu. Chociaż rzeczywiście na Twitchu jest co najmniej taka jedna, która pasuje do tego profilu. A seks na dzień dobry jest dla nich jak widać oczywistą reakcją, której się spodziewają. Więc gdy ktoś jednak nie ma najmniejszego zamiaru, to po pierwsze nie mogą w to uwierzyć, a po drugie robią z takiej osoby zdzirę w Internetach. Tak właśnie ze mną postąpili: Nexos i Cortiss. Myśleli, że w ten oto sposób odwrócą uwagę od własnych bezczelnych zachowań. Że w taki właśnie sposób wybielą siebie. Że wmówią sobie i światu, iż nic złego nie zrobili. Że to ja jestem tą złą. Zrobili ze mnie zdzirę i prostytutkę. Ale w Internetach takie zachowania nie są odosobnione. Nie trzeba daleko szukać. Na jarocku jest obecnie więcej równie "cudownych" Streamerów, zaakceptowanych przez „wybitną osobistość” Vejxel_. Którzy o Bogu ducha winnych kobietach wyrażają się dokładnie tak samo. Cytując np. osobę KromkaBułki: „tępe zdziry”, co nie jest ani przypadkowe, ani sporadyczne. A dlaczego tak nazwał te biedne kobiety? Bo okazał się dla nich kompletnie nieatrakcyjny. Albo obrażając je ot tak dla beki, dla wiwatu tłumów, dla zrekompensowania mikroskopijnego... ego. Na do widzenia je obrażę, powiem „tępa zdziro”, „gruba świnio” albo używając innych „przemiłych” epitetów i będę z siebie taki dumny… Chociaż wcześniej udawał miłego, ale tylko dlatego, że chciał potem zrobić z nich pośmiewisko, i nakłonić do obnażania się. Dla wielu Streamerów – PływającyKokos lub KromkaBułki – pokazywanie w Internecie męskich członków czy półnagich lub całkiem nagich kobiet szerokiej publiczności, z której większość to nastolatki, jest w porządku. Bo przecież hajs musi się zgadzać, co nie? Bo liczba widzów musi się zgadzać, co nie? I nie wspomnę o wulgarnym podrywaniu nieletnich dziewczyn poniżej 15 roku życia, bo tutaj musiałby już zadziałać prokurator – KromkaBułki. Ale KromkaBułki nie przejmuje się tym zbytnio i nadal promuje zachowania a’la największy cham i manipulant. Który mówi innym to, co chcą usłyszeć. Kolejny proszący się o plastykę twarzy. Do takich osób inaczej nie dociera. O jeszcze jedno dociera: brak pieniążków. I bardzo się dziwię, że osoby zarządzające platformą Hitbox zgadzają się na promowanie takich osób. Gdyby jeden z drugim dostałby bana na dzień dobry, to natychmiast nauczyliby się, co jest dopuszczalne, a co nie. Jak widzicie takie właśnie „standardy” zachowań funkcjonują w Internecie z ochoczym przyzwoleniem oraz promowaniem przez osobę Vejxel_. Ale chyba ich satysfakcjonuje promowanie osób, które pokazują, że podłe i przedmiotowe traktowanie kobiet, manipulacja i promowania zachowań w stylu największego chama jest okej. Jednak to nie mój cyrk i nie moje małpy.

IDEAŁ KOBIETY WEDŁUG CORTISSA I NEXOSA 

Odpowiedzmy sobie teraz na pytanie, dlaczego osoba Cortiss nie chciał zniszczyć innych kobiet ze swojego środowiska? Skoro już na pierwszym spotkaniu z Nexosem pewna osoba obściskiwała się i całowała z nim, co uwieczniła kamerka? Z prostej przyczyny. Bo według Cortissa takie osoby są ideałem kobiety! Osoba Cortiss nie biega za takimi kobietami, nie uprzykrza im życia w każdy możliwy sposób, nie obraża … a zatem wniosek jest nad wyraz oczywisty: takie osoby są ideałem dla osoby cortiss. I jego czyny mówią za niego. 

Dla osoby Cortiss takie zachowania, jakie prezentują niektóre kobiety, są wspaniałe. A zatem osoba Cotriss uwielbia, kiedy kobieta podrywa wszystkich wkoło, kiedy jest tak wulgarna, że można jedynie zwymiotować, kiedy rzuca podtekstami na każdym kroku jakby miała ochotę na każdego i każdy mógł ją mieć i oni już mają wizję jak rozkłada przed nimi nogi, więc… wszelkie wątpliwości znikają. Tak, właśnie taka osoba jest kapitalna według osoby Cortiss. I wszystkich tych, którzy mnie obrażali. I wszystkich tych, którzy są dla takich kobiet mili buahahahaha Nieważne, że takie osoby bawią się facetami, a dzięki temu, że oni się podniecają mogą nimi manipulować i czerpać z tego korzyści materialne. Epatujące seksem, gdyż ów seks jest jedynym sensem ich egzystencji. Bo to ich poziom, bo takie osoby celują właśnie w osobników wykazujących jak najniższy stopień rozwoju, po prostu w prymitywów. I jeszcze się cieszą myśląc, że to powód do dumy. Tak, tak. Z pewnością buahahahahahahahahaha A jeśli ktoś myśli, że zazdroszczę takim osobom, to już całkiem postradał rozum. Czego? Robienia z siebie zdziry w Internecie? Zainteresowania napalonych pajaców o niskim poziomie rozwoju? No rzeczywiście mam o co i o kogo być zazdrosna buahahahahaha Uwaga tłumaczę: nie jestem zazdrosna, a jedynie mam alergię na perfidne i podstępne zdziry, wykorzystujące naiwnych do własnych (materialnych) celów. I tyle.



Wnioski: 
Estetka nie robi z siebie zabawki erotycznej. Bo Estetka ma zasady, nie daje sobą rządzić. Bo ma wysokie wymagania, którym większość nigdy nie sprosta. Bo Estetka traktuje chamów tak, jak na to zasługują. A to boli najbardziej. OBRZYDLIWCY!!!!!! Tyle powiem.




Argumentów brak. 

Naprawdę szukali najmniejszego argumentu, tylko po to, aby ulżyło im chociaż na chwilkę. Aby zapomnieć, że nie dorastają mi do pięt. Aby wmówić sobie, że złe potraktowanie mnie było w porządku, dodatkowo zrzucając winę za swoje haniebne zachowania na mnie. Bo chojraki nawet odwagi cywilnej nie mają. I aby załatać swoje zszargane ego i to, że Estetka nie przewiduje nic poza przyjaźnią. Bo widzicie jeszcze we Wrocławiu osoba Cortiss zapraszał moją mamę na obiad i nie widział w tym żadnego problemu, ale podziękowałam. CO ZA IDIOCI!!!!! Absurdalność argumentów świadczy o nich. Moja mama (gdy niedawno powiedziałam jej, co też takiego wygadywała osoba Cortiss na mój temat) poza faktem, że wpadła w furię, zaproponowała, że chętnie osobiście porozmawia z osobą Cortiss. Że chce usłyszeć, na jakiej podstawie zrobił ze mnie prostytutkę i jakie pobudki nim kierowały, aby oczernić mnie w Internecie? Chociaż wątpi, czy osoba Cortiss posiada cywilną odwagę. Jednak jest gotowa pojechać do niego (bo przecież mieszka w tym samym mieszkaniu, co 2 lata temu) i „po męsku” sobie z nim porozmawiać. Aby prosto w oczy powiedział jej wszystko to, co wygadywał o mnie na TSach. A może wyślemy na rozmowę kogoś innego?… w każdym razie sprawa jest otwarta. 

Przyjechałam z mamą i co z tego?

Trzeba mieć zrytą banię, aby tak się bezczelnie zachować. Ze mnie, z osoby Bogu ducha winnej zrobiono zdzirę, a nawet mojej mamie się dostało zgryźliwymi komentarzami. Przyjechałam z mamą i co w tym dziwnego czy śmiesznego? Każdy, którego to śmieszy, pokazuje jedynie, że jego rodzice są beznadziejni. Należy raczej współczuć osobie Cortiss, bo nie ma ani mamy, ani taty, z którymi miałby tak świetną relację, jaką ja mam. To chyba jest trudne dla osoby Cortiss być sierotą w wieku dwudziestu paru lat? I tak przyjechałam z mamą i nie widzę w tym nic złego czy śmiesznego. Nic z czego można sobie robić bekę. Bardzo ją kocham i uwielbiam z nią przebywać :) I dla 99% osób powiedzenie tego publicznie byłoby czymś nie do pomyślenia, obciachem, dziecinadą i harakiri w jednym. A już szczególnie dla tych hejterów, hejterek i tchórzy, którzy robili sobie ze mnie bekę. I jak widać filozofia osób z Twitcha brzmi następująco: przebywamy tylko z osobami, których nienawidzimy albo nie lubimy i to tylko do pewnego wieku. Czyli rozumiem, że osoby po 40stce nie zasługują już, aby z nimi przebywać? Trzeba się tego wystrzegać, jak diabeł święconej wody hahahaha. Rock musi uważać, bo za kilka lat według światopoglądu osoby Cortiss i jemu podobnych, jeżdżenie na wspólne eventy będzie obciachem, powodem do drwin i wyśmiewania jego całej rodziny. No rzeczywiście Rock ma ekipę buahahahahahahahaha Raczej zbieraninę ludzi bez klasy, charakteru oraz wychowania... (z pojedynczymi wyjątkami). Ja nie mogłabym sobie spojrzeć w lustro, gdybym promowała takie dno. 



Sama na drugi koniec Polski? Nie, dziękuję. 

Poza tym nie miałam zamiaru jechać na drugi koniec Polski sama, do nieznanego miasta, pociągami, w tajemnicy, do osób, których nie widziałam nigdy w realu. Tak, tak. Trzeba być idiotą, aby nie zrozumieć tak prostej rzeczy. I nie wychodzić z piwnicy do realnego świata niemalże od urodzenia. No cóż, może niektórym osobom taki scenariusz podobałby się: gwałt super sprawa. Mężczyzna nigdy nie zrozumie, że można się bać wracać samej w nocy lub podróżować. A jeśli moje obawy i wiążące się z tym zachowania są dla ludzi dziecinne, to nie mamy o czym dyskutować. A z workiem na głowie nie mam zamiaru chodzić. Chociaż kto wie, może już niedługo burka będzie obowiązkowym strojem w Europie… 

News z ostatniej chwili: ktoś Nexosowi zrobił nową wtyczkę do chrome'a i tylko dlatego ma więcej widzów. A dlaczego ma nową wtyczkę? Ponieważ naczytał się mojego bloga. W jednym z postów napisałam, że to właśnie dzięki mnie i promocji tej wtyczki miał więcej widzów. Dodam, że kiedyś Nexos był rzeczywiście fajny, przyjazny, zabawny i wrażliwy. A teraz to jest żal.pl. 



Spodziewajcie się, że teraz osoby wymienione w postach,
mogą nagle zacząć zachowywać się inaczej niż do tej pory.
Niektórzy już zaczęli.
Jednak nic nie zmieni tego, jacy byli, jacy są naprawdę i co zrobili.





Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o nowych postach?
Zachęcam do obserwowania mnie na:
Facebooku, Google+, Bloglovin lub e-mailowo :)

 Estetka 

1 komentarzy:

  1. Pamiętam jak byłaś moderatorką u Nexosa - do dziś gram w World of Warcraft :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭