| O serii | Czasami znajdziecie tu całe płyty, innym razem pojedyncze piosenki. Muszą spełnić tylko jeden warunek - w jakiś sposób zauroczyć, zaintrygować, zaskoczyć. Niby proste zadanie, a jednak nie do końca. Niektóre kojarzą się z wyjątkowym miejscem, dzielą tę samą tematykę lub są zupełnie nie od parady. Pozostałych po prostu miło się słucha. Zapraszam na krótką przejażdżkę po falach muzyki :)
Source: cuded.com via Neil

Tracklista: IT'S A JAZZ TIME....SEXY... ;) 

 Jazz tylko dla staruszków? Phii. Ten pogląd jest mocno przesadzony.
Muzyka jazzowa jest niezwykle sexowna i miła. Któż z Was nie chciałby taki być ;)?





1. Take the 'A' Train - Duke Ellington 
2. Hamleto Stamato - Bossa para as Meninas 
 3. The Anderson Twins - Begin The Beguine 
4. Tommy Dorsey - On The Sunny Side of The Street 
5. June Christy - Lullaby in Rhythm 
6. Lol Williams Band - The more I see you 
7. Ted Heath - East of the Sun 
8. Kenny Baker - Mean to me 
9. Lionel Hampton / Dexter Gordon - Lullaby Of Birdland 
10.  Don Lusher - Peanut Vendor 
11. Acker Bilk - Stranger on the Shore 
12. Glenn Miller - Sun Valley Jump 
13. Cy Coleman - Witchcraft 
14. Mack The Knife - Robbie Williams Live at The Royal Albert 
 

Jazz Cocktails!


Jazz jest jednym z gatunków muzyki, którego słucham bardzo często. Zwykle wieczorami. Muzyka tworzy niezwykły klimat, który skutecznie poprawia mi nastrój. Wiem, że jeśli włączę Jazz, to przez długie godziny nie będę musiała szukać nic innego.

Ktoś mi kiedyś powiedział, że trzeba do niego dorosnąć. Coś w tym zdecydowanie jest. To muzyka niezwykle seksowna i uspokajająca - w zależności od okoliczności. Przywodzi na myśl tańczących ludzi między, którymi coś iskrzy. Uważam, że kojarzenie jej tylko i wyłącznie ze staruszkami grającymi na trąbce i słuchaczami w takim samym wieku, to spora przesada. Jest to gatunek, który lubię praktycznie w całości - Tylko rzępolenia bez składu czy ładu nie znoszę. Jeśli wolicie radio, to polecam stację "w jazzowym klimacie" polskiego radia. Bardzo przyjemna. Sama jej słucham dość często, wiec nie proponuję w ciemno. Zapraszam do posłuchania - utwory są zapętlone. Dodałam także playlistę na YouTube :) 

Jeśli szukacie miłej muzyki na wieczór z dziewczyną, Jazz nada się do tego idealnie ;)

Source: wallbase.cc via Ulizes

~~ Estetka ~~

4 komentarzy:

  1. Jazz ... Eh xD
    Nawet fajne utwory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdemu jazz pasuje... to normalne :)
      Jakie są Twoje ulubione gatunki/zespoły?.. być może mam podobne w zbiorach :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie przepadam na Jezzem, ale Blues, mmm.
    Tak, muzyka, to ważna część nas. Odwzorowuje nasze zachowanie, stan duchowy, hm, no i oczywiście bawi : ).
    Gorąco pozdrawiam i całuję, Su Shan.
    PS.: Serdecznie zapraszam na http://sushan-blog.blogspot.com/ i http://glory-in-the-night.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za inspirację.. z pewnością uwzględnię ten gatunek w swojej serii :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać? Zapraszam do napisania komentarza
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)
Jeśli nie masz bloga też możesz napisać komentarz - wybierając z paska opcję: Anonimowy. Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam.