Dzisiejszy post będzie bardziej dziewczyński niż zwykle. Kupiłam kilka fajnych rzeczy, więc pomyślałam, że zrobię zdjęcia - może Wam także wpadną w oko.

Jako że wczoraj do późna oglądałam różne Streamy, to napisanie długiego i sensownego posta graniczyło z cudem :) Dlatego dzisiaj będzie  bardziej na luzie. Dobra przyznam się. Poszłam spać po 5, ale nikomu nie mówcie ;P Zwykle, aż tak długo nie siedzę... ehhh... gdybym tylko mogła pospać trochę dłużej. Niestety musiałam ruszyć się rano z domu, więc nie było na to żadnych szans. Mimo marnych 3 godzin snu nawet jakoś się trzymam. Myślałam, że dzisiejsze zwleczenie się z łóżka będzie graniczyć z cudem, a tu taka niespodzianka. Życie potrafi czasem być zaskakująco przewrotne. Ktoś z Was mógłby zastanawiać się dlaczego siedzę tak długo? Odpowiedź jest dosyć prosta. Wieczorami najczęściej piszę posty, gram i robię wiele innych rzeczy. Najlepiej mi się wtedy myśli. Wokół panuje kompletna cisza, a później bezproblemowo zasypiam. Jestem raczej sową niż rannym ptaszkiem. Mam wrażenie, że wszyscy wokół są zwolennikami wczesnego wstawania.
Przechodząc do dziewczyńskich spraw...

W drodze do domu postanowiłam wstąpić do Pepco, aby kupić coś na poprawę nastroju. W końcu wokół tak szaro i buro. Na ogół mi to nie przeszkadza, ale nie dzisiaj. W sklepie znalazłam świetny zeszyt, który kupiłam ze względu na okładkę. Tak, tak identyfikuję się z nią i to bardzo. Hmm dlaczego nie mieli takich kubków, ja się pytam? Dodatkowo zaopatrzyłam się w kolorowe szklanki w odcieniach niebieskiego. Tylko nie każcie mi ich nazywać. Chciałam wyższe, jednak były tylko takie. Jeszcze nie wiem, jakie będzie ich ostateczne przeznaczenie - wyjdzie w praniu :)
PS. Postanowiłam, że wezmę się za siebie w temacie LoLa. Do tej pory na postanowieniach się tylko kończyło. Nie ma co się dziwić, jest tyle różnych gier do wyboru, więc skupienie uwagi tylko na jednej jest dość trudne, wręcz niemożliwe. Wprawdzie nie mam pojęcia, co mi z tego wyjdzie, ale spróbuję. Choć w miarę poznawania gry mam wrażenie, że wiem jeszcze mniej niż na początku. 

~~ Estetka ~~

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭