Dzisiejszy post będzie zupełnie luźny i niczym nie skrępowany. Nie twierdzę jednak, że inne są dla mnie niczym jak kula u nogi...Co to, to nie...W tym momencie "najszła" :D mnie ochota, aby napisać coś ot tak. Bez specjalnego zastanawiania się nad tematem czy też efektem końcowym. Myślę, że trochę odmiany dobrze mi zrobi. Jednocześnie mam nadzieję, że Wam także przypadnie to do gustu.

Nawiązując do tytułu posta mój rozum ostatnio śpi nieustannie. Tak, wiem. Powinnam kłaść się zdecydowanie wcześniej. Wiele razy to sobie obiecywałam i akurat w tym temacie potrafię być wyjątkowo niekonsekwentna. W innych raczej rzadko mi się to zdarza...no cóż, bywa i tak. Już od dawna mam zamiar wcielić swój plan w życie i wreszcie znikać o normalniej porze, jak zwykli śmiertelnicy. Zamiast, jak to zwykle bywa, późną nocą. Tym samym poddając pod wątpliwość czy w ogóle oddaję się w objęcia owego Morfeusza...

Co zabawne kiedyś nie byłam typem nocnego marka. Godzina 1 w nocy była dla mnie ostatecznym bastionem, którego wolałam nie przekraczać dla własnego dobra. Jak można się domyślić wiązało się to z dużym zmęczeniem i snuciem się po domu niczym Zombie. Chyba młodnieję jak Benjamin Button, ponieważ mam teraz jakiś większy rodzaj tolerancji. Oczywiście czasami trochę przesadzam, nazbyt go wykorzystując. Wiecie, na Twitch'u zawsze coś się dzieje i jakoś szkoda mi pójść spać ot tak. Mając jednocześnie świadomość, że tracę różne ciekawe rozmowy czy zabawne sytuacje. Oczywiście, gdybym trafiła tam wiele lat temu to szkoła z pewnością nie pozwoliłaby mi na taką beztroskę. Także rozumiem osoby, które przez pracę, szkołę czy inne poranne obowiązki muszą się zwijać wcześniej lub też zaglądają tam bardzo rzadko.

Ta tapeta pasuje wręcz idealnie :) || Source: wallpaperswide.com

Wieczorami, gdy wszyscy już śpią, wreszcie mam czas dla siebie. Nie myślcie jednak, że jestem kopciuszkiem, który musi użerać się ze złymi siostrami czy niemiłą macochą. Moja mama jest spoko. Zresztą żadna inna nie tolerowałaby tak bardzo moich wieczornych posiedzeń - rozumiejąc, że to lubię. Wtedy mam najwięcej czasu, a Twitch nie jest moim jedynym zajęciem. Gram, odpisuję na e-maile, czytam niedokończone artykuły, piszę, rozmawiam, a także robię wiele innych rzeczy/ Podzielność uwagi - te sprawy :P

Niektórzy twierdzą, że szczególnie wieczorami, gdy rozum śpi, budzą się demony. Muszę Was rozczarować. Nie tym razem i nie w moim przypadku ;) Demony - nie, ale być może emocje i wspomnienia, tak skrzętnie ukrywane przed światem wychodzą na wierzch. Przyznam, że spokojny ze mnie człowiek. Chyba, że ktoś mnie porządnie wyprowadzi z równowagi. To na szczęście zdarza się niezwykle rzadko, ale mimo wszystko nie radzę próbować...dla własnego dobra :] Tak czy inaczej nie ma się co obawiać, pisząc do mnie wieczorami na Twitch'u, mam podzielną uwagę, jak większość kobiet, a także lubię rozmawiać z ludźmi...Zresztą ktoś musi dotrzymać mi towarzystwa, przecież nie pójdę spać przed 4 w nocy. Phiii... ;)

Wówczas także często nachodzi mnie ochota, aby coś napisać. To przez tę niezwykłą ciszę i spokój, która wtedy panuje. Różne przemyślenia czy też wspomnienia przelewam na wirtualny papier. Nie będąc do końca pewną czy w ogóle pojawią się na moim blogu. Taka przewrotność. Jedne nie są skończone inne nazbyt osobiste, a inne przypominają raczej pamiętnik aniżeli treść, którą można by komuś pokazać. Cześć z nich trzymam w swoich zapiskach na poczet przyszłych dni. Z pewnością kiedyś zrobię z nich większy użytek. Ale jeszcze nie teraz. Zresztą, co nieco czasami przemycam w różnych postach. Wprawdzie bloga traktuję jak swój dom, ale wszelkie sugestie niezwykle sobie cenię. Także nie mam pewności czy takie osobiste treści są mile widziane. Myślę jednak, że taki mix tego, co lubią inni i tego, co lubię ja byłby najlepszy :D

P.S. Ten post miał być krótszy niż zwykle. Jeśli dotarliście do końca to gratuluję i mam nadzieję, że Was zbytnio nie zanudziłam. Nawet jeśli tak...to przynajmniej czytając go wieczorem, pójdziecie wcześniej spać tym samym nie biorąc ze mnie złego przykładu. Śpijcie dobrze :)

~~ Estetka ~~

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭