Dzisiejszy post jest nieco bardziej życiowy. W sumie jaki miałby być, gdy owinęłam się w koc, zrobiłam gorącą herbatę i staram się nie dać przeziębieniu. Chorowanie nie należy do moich ulubionych zajęć. Bywam wtedy marudna, podobno uroczo - nie będę się sprzeczać. Co mi teraz pozostaje? Pisanie postów i granie w WildStara. Właśnie cudny berecik dostałam od Carbine. Genialnie wpasowuje się w moje poczucie estetyki. A potem siedzę i zachwycam się własną postacią w grze hihi^^ Muszę przyznać, że żadna inna nie wyrażała mojego charakteru lepiej - poza momentami, w których się wkurzam haha. W kolejnym poście o WildStarze wstawię screena :)




Jak do tego doszło? Całkowicie bezproduktywnie. Wpadłam na genialny pomysł, aby napić się mrożonej kawy. Pijam ją niezwykle rzadko, a w wersji mrożącej krew w żyłach już wyjątkowo. No cóż, miałam ochotę na coś smacznego, z odpowiednim poziomem cukru, a słodycze się skończyły. (Teraz wyjdzie na to, że Estetka nic nie robi tylko wcina słodkości. Oddawać krwi nie mogę :P) Super mega pomysł Estetki. Wprost genialny. Później wieczorem ratowałam się całą garścią tabletek - i to bynajmniej nie z braku innego pożywienia w lodówce - herbatą z cytryną w dużych ilościach i zestawem w postaci ciepłego koca. I prawie się rozchorowałam. Prawie, bo jeszcze nic nie jest przesądzone. Nie dam się. Odcięłam wszelkie źródła mrozu (w lecie!) i... gram. O ja biedna, cóż za kara mnie spotkała ;) Żarcik, chociaż moje plany na najbliższe dni zostały pokrzyżowane, to fakt. 

Zawsze dziwi mnie jedno... 11:00 patrzę na zewnątrz. Ludzie dokądś zmierzają, samochody ruszają z piskiem, słońce przyjemnie świeci - wygląda jakby pogoda dopisywała. Jednak wystarczy otworzyć okno, aby przekonać się, że to iluzja. Zimne podmuchy wiatru w otoczeniu radosnej aury panującej na zewnątrz. I tak sobie spoglądam to tu, to tam i co widzę? Ludzi, którzy postanowili chyba nie otwierać okna w celu sprawdzenia warunków pogodowych, o zerknięciu na termometr nie wspominając. Woleli zaszaleć, iść na żywioł - w końcu raz się żyje? Ubiorę krótkie spodenki, krótki rękawek i idę. Co innego wyjście na chwilę, w jakimś celu i czmychnięcie do domu. Ale nie na dłuższy spacer w jakimś ustalonym kierunku. Mężczyźni mają wprawdzie inną ciepłotę ciała i tolerancję, ale są chyba granice? Jestem ciepłolubna to fakt, ale nawet osoby nie mające z tym problemu kiwają głową ze zdziwienia na ludziki chodzące na zewnątrz. Może zorganizowano w mieście dzień nielogicznego ubierania się w rzeczy nieodpowiednie do warunków pogodowych tylko ja o tym nic nie wiem? Jak ktoś jest zahartowany to czemu nie, ale mieszkańcy mojego miasta nie wyglądają na wielbicieli skandynawskich klimatów śpiących w igloo. 

I taka ciekawostka z życia osoby, której tożsamość mogę bezpiecznie zdradzić. Kot cudak ostatnio bardzo mnie rozbawił, chociaż kiedy mnie nie rozbawia? Wystarczy, że na niego spojrzę, jak uskutecznia swoje medytacje zen, leżąc w słońcu na plecach - nie mogę przestać śmiać się. Wpadł na kolejny genialny pomysł, skubaniec jeden. Wieczorem zwykle smacznie śpi. Jednak ostatnio poświęcałam mu wyjątkowo mało czasu, więc i czuł się nieco samotny. Tak tak, zwierzętami także trzeba się opiekować, też potrzebują uwagi. Pobawić się, pogłaskać, a nie kupić i zapomnieć. Myśląc, że ma jedzenie, więc wszystko w porządku... Wracając do tematu, zwykle późną nocą robi obchód mieszkania. Nudzi, że jest głodny, pozaczepia czasami, ale widząc, że jestem zajęta daje za wygraną i idzie spać. Ostatnio zaczął miauczeć, ale tak przeraźliwie, że aż zrobiło mi się przykro. Nie mogłam na ten stan rzeczy patrzeć, więc siadłam w fotelu, zawołałam kota, który o dziwo przyszedł. To wcale nie jest takie oczywiste - opiera się wszelkim formom tresury, o komendach nie wspominając. I tak spędziliśmy sobie miło czas - ja oglądając film, a kot w stanie pełnej szczęśliwości, bo pańcia przez długi czas głaskała i drapała za uszkiem. I co zrobił następnego wieczoru? Najwyraźniej przemyślał sprawę, zauważył, że jeśli drze pyszczek to jest w stanie wymusić na mnie co najmniej pół godziny mojego wieczornego czasu. Więc miauczał przez 15 minut, a uciszanie go było tylko chwilowe. "Ale nie ze mną te numery, Brunner". I teraz się głowię, jak go tego oduczyć? Coś muszę wymyślić, choć przyznam, że to taki typ kota, który potrafi udawać, że nie słyszy, gdy się go woła. W ogóle zabawny z niego jegomość, a raczej jegomościna. Ale to długa historia...

~~ Estetka ~~

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭