Nasze drogi skrzyżowały się po raz pierwszy na jednej z dyskotek w czasach licealnych. Bawiłam się wtedy rewelacyjnie, zyskując nie tylko wspomnienia, ale także nową muzykę, którą mogłam dołączyć do swoich zbiorów.

Basshunter, właściwie Jonas Erik Altberg - szwedzki piosenkarz, producent muzyczny i DJ. Jego pseudonim to połączenie dwóch słów: (ang.) bass i hunter, czyli bas i łowca.

Ciekawostka: ma na plecach wytatuowane swoje logo i jest fanem gier wideo.
Dota: Bardzo przypadła mi do gustu ze względu na połączenie melodyjności, mocnego bitu i języka szwedzkiego. Ta mieszanka spisuje się w tym przypadku na medal. W teledysku wystąpiła matka Basshuntera. Niektóre sceny pochodzą z teledysku do "Boten Anna". Singel opowiada o scenariuszu (misji) do gier Warcraft III: The Frozen Throne i Warcraft III: Reign of Chaos. Przypomina mi grę w WoW'a, którą przytargał do mnie kuzyn.
Boten Anna: Opowiada o bocie, specjalnym programie komputerowym, który wysyła określone wiadomości na kanale IRC. Mój starszy kuzyn uwielbiał swego czasu IRC'a i pasjonował się informatyką, po czym pewnego dnia oznajmił "idę do seminarium"...what?...
Basshunter - Boten Anna

~~ Estetka ~~

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać? Zapraszam do napisania komentarza
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)
Jeśli nie masz bloga też możesz napisać komentarz - wybierając z paska opcję: Anonimowy. Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam.