Dzisiaj moje zdjęcie wygrało konkurs organizowany na stronie:


 Od autora - czyli mnie ;)
  Wysyłając zdjęcie po cichu liczyłam, że kotek =^.^= się spodoba. Krótka historia zdjęcia: czytałam gazetę na podłodze. Mój kot przyszedł i położył się na niej, skutecznie uniemożliwiając mi dalszą lekturę. Najśmieszniejsze jest to, że wybrał stronę, której nagłówek brzmiał "Dzikość w sercu" ;)
W nagrodę, że wygrał konkurs, kupię mu jakiś przysmak - taki bonus :D  

Dodatkowo

Dodatkowo zamieszczam 2 kolejne zdjęcia, których tam nie znajdziecie :) 



Więcej o moim kocie możecie znaleźć tutaj :)
_____________________________________________________
Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście są moja własnością.
Nie pozwalam na zamieszczanie ich gdziekolwiek bez mojej zgody.

8 komentarzy:

  1. Fajowe:) Słusznie, że wygrało.
    Widać, że na zwierzęta czytanie też działa usypiająco. W jakim wieku Marian nauczył się czytać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marian lubi siedzieć na gazetach. Najlepsze, że nigdy wcześniej tak nie zasnął... chociaż powinnam powiedzieć zasnęła, bo to kotka :P... Jednak przewrotnie nazywamy ją Marianem :) Ma chyba 5 lub 6 lat. Jest z nami tak długo, że sama już nie pamiętam jej dokładnego wieku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zdjęcie :] a kotek po prostu cudny ! :D
    Zapraszam do nas ; http://hand-made-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł - można powiedzieć - przyszedł sam ;) Tym razem udało mi się kota uchwycić w idealnym momencie. Mimo swoich humorów Marian jest uroczy - jak tak śpi to jestem w stanie wybaczyć mu wiele.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement w imieniu kota ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oo ... Nawet nie widziałam ,że dodałaś taką notkę :D
    Wyskoczyło mi to jak wpisałam adres mojego bloga w google .
    Gratuluję jeszcze raz z dużym opóźnieniem - zdjęcie było najlepsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam poinformować o blogu, na którym Marian zrobił furorę ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać? Zapraszam do napisania komentarza
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)
Jeśli nie masz bloga też możesz napisać komentarz - wybierając z paska opcję: Anonimowy. Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam.