- Gra zespołowa to najważniejszy element Heroes of the Storm. | Czyli tak, jak być powinno :)
- Dynamiczna, szybka i pełna akcji. "Zaciekłe starcia i ciągle zmieniająca się rozgrywka, skondensowane do postaci zabawnych, szybkich, pełnych akcji, sieciowych pojedynków. Istnieje duża szansa, że pojawi się u Ciebie syndrom „jeszcze tylko jednej gry”."
- Podział na cztery kategorie: "Skrytobójca, Wojownik, Pomocnik oraz Specjalista."
- Zróżnicowane grono bohaterów: "Mamy postacie do prowadzenia oblężeń. Ich zadanie to niszczyć fortyfikacje i oddziały wroga. Na przykład szaman zadaje wrogim oddziałom obrażenia rozpryskowe i posiada zdolności niszczące budowle, więc można go wykorzystać do ataków na wroga i zapewnienia zwycięstwa drużynie. Abathur to z kolei bohater-dowódca. Unika walki, kontroluje przebieg bitwy z daleka i może wymyślać sprytne sposoby, aby pomóc wygrać swojej drużynie."
- Brak ostatecznych ciosów, czyli tak zwanych 'last hitów'. "Nie trzeba już przepraszać za sprzątnięcie przeciwnika."
- Podział nagród. "Wchodzicie do walki, zabijacie creepa lub wrogą drużynę, wracacie do bazy, a nagrodami dzieli się cała drużyna." | Zupełnie, jak w Fort Boyard ;D
- Wspólny level dla całej grupy, zamiast indywidualnego. "Jedna osoba zabija creepa lub przeciwnika, a ilość doświadczenia, jakie zdobędzie, trafia do wspólnej puli drużyny." | Koniec dziecinady i płakania na czacie, bo ktoś mi ukradł killa :P
- Brak sklepu znanego choćby z League of Legends. "Rozwój postaci, zamiast na zbrojach, eliksirach i broniach, będzie opierał się na wielu wyjątkowych umiejętnościach, bohaterskich zdolnościach (coś na kształt 'Ulti') oraz stylach walki, które w znaczący sposób zmienią sposób, w jaki każdy z bohaterów podejdzie do starcia."
- Modyfikowanie postaci w zależności od sytuacji. "Bohaterowie pomocniczy, jak Uther i Tyrande, mogą zostać oddanymi uzdrowicielami. Jeśli chce się wejść do akcji i zadawać obrażenia, można odpowiednio modyfikować postacie."
- Możliwość wyboru zdolności bohaterskiej (przypomina 'Ulti'). "Grając Arthasem można wybrać, czy do walki z wrogiem chce się wezwać Sindragosę - olbrzymią, ziejącą lodem smoczycę, czy też wielką armię nieumarłych. Każdy wybór znacząco zmienia grę Arthasem."
- Krótszy czas trwania meczu (średnio 20 minut) w porównaniu do innych gier typu MOBA. "Skupienie rozgrywki wokół najciekawszych elementów, co pozwala wskoczyć do gry, pobawić się, zakończyć mecz i przystąpić do następnego." | Idealne rozwiązanie dla osób cierpiących na brak czasu :)
- Przede wszystkim fun. "Gra nie jest przesadnie poważna. Jest lżejsza, bardziej rozrywkowa. Nie ograniczona klimatem żadnej serii. I np. możemy umieścić Uthera, potężnego paladyna Przymierza w pancerzu sanitariuszki z uniwersum StarCrafta, żaden problem ;) Albo dla odmiany pokazać demoniczną wersję Tyraela. Warto też sprawdzić, co się stanie, gdyby Nova została widmem, a nie duchem."
- Zróżnicowane mapy: Zatoka Czarnosercego (Blackheart's Bay), Przeklęta Kotlina (Cursed Hollow), Smocze Włości (Dragon Shire), Nawiedzone Kopalnie (Haunted Mines). "Są mapy, na których schodzi się do podziemi i walczy ze szkieletami. Zebranie ich szczątków pozwala stworzyć z nich olbrzymiego golema, niszczącego przeciwników." | Wreszcie jakaś różnorodność ^^
- Cele i sposoby na wygraną, różniące się w zależności od wyboru mapy: "Są mapy, na których próbuje się zdobyć przeklęty skarb dla złego kapitana piratów, w zamian za co dołączy on do nas na krótko, a jego piracki statek widmo będzie ostrzeliwał fortyfikacje wroga. Gracze walczą więc na całej mapie o monety i próbują zdobyć skarb lub wykradają go sobie nawzajem, co sprawia, że każdy z grających obiera własną strategię."
- Dodatkowe wsparcie. "Na polach bitew rozmieszczone są także obozy najemników. Jeśli ich sobie podporządkujesz, będą walczyć dla Ciebie i atakować bazę przeciwnika. Nawet niekończące się fale stronników, którzy walczą po każdej ze stron, mogą mieć różne zdolności w zależności od rodzaju rozgrywki. Niektóre grupy zawierają typowe jednostki do walki wręcz i na dystans, podczas gdy w innych znajdą się uzdrowiciele i inne niespodzianki."
- Dostępna dla początkujących graczy z rozbudowaną interakcją drużynową.
- Brak 3 standardowych linii, które trzeba pushować, aby wygrać. Mimo tego wciąż są wieże, creepy i tłuczenie bazy przeciwnika ;)
- Skiny i mounty. "Dzięki skórkom zmodyfikujesz wygląd postaci. Zaś dzięki wierzchowcom będziesz szybko i stylowo przemieszczać się po polu bitwy. Zaraz, czy to Raynor ujeżdżający tęczowego kucyka?". | Poczucie humoru to niezaprzeczalny atut - nie tylko w grach ;)
- Heroes of the Storm ma być grą free-to-play z mikropłatnościami.
- A gdzie można zapisać się do bety, jak wygląda gameplay? Odpowiedzi znajdziesz tutaj.
Gra będzie musiała zmierzyć się z takim weteranem, jak League of Legends i z Dotą 2. Te gry z pewnością odczują spadek zainteresowania. Pytanie tylko czy będzie to jednorazowe czy raczej długofalowe. Ile osób odejdzie od LoLa? - oto jest pytanie.
(Jim Raynor, Tyrael i Nova vs Diablo, Kerrigan oraz Arthas)
~~ Estetka ~~
Ciekawe czy postawią na model darmowy, czy pójdą w mikropłatności(co uważam że może zniszczyć grę). Tak czy siak zapowiada się bardzoo ciekawie ;)
OdpowiedzUsuńGra ma być darmowa. Nie sądzę, aby do czasu wypuszczenia pełnej wersji Blizzard zmienił w tej kwestii zdanie. Patrząc na inne ich tytuły jakieś minimalne płatności będą obowiązywały. Mam tylko nadzieję, że nie wpłyną bezpośrednio na rozgrywkę tylko na elementy poboczne (skiny, mounty, xp boosty). Gra w istocie zapowiada się znakomicie :)
UsuńPozdrawiam :)