Czasami, gdy jest się zmęczonym po całym dniu na odpalanie gry nie ma się ochoty. Lepiej zatrudnić do tego kogoś innego, jak w Egipcie. Niech prowadzi ten rydwan zamiast mnie, a ja rozgoszczę się i będę podziwiać ładne widoki. Dzisiaj zatopimy się w leśne ścieżki patrząc pod nogi i porozrzucamy pioch na pola :D *szczerze ubawiona* przypilnujemy interesów, zasadzimy krzoki i opchniemy kurteczki nieświadomemu traderowi oraz ogołocimy go z pieniędzy, aby narazić się na ataki zbójców. Czyli dzień, jak co dzień.


Kilka miesięcy temu szukałam kogoś, kto zastąpi mi jedną z moich ulubionych youtuberek, która już nie nagrywa, a grywała w Anno. Do tej pory zawsze wiedziałam kogo wybrać do zamawianego na wynos kebaba, aby zjeść i zaznać trochę rozrywki. I zupełnie przypadkiem trafiłam do Sosnowca 2.0, tym razem wirtualnie, bo w Katowicach byliśmy ostatnio -> polecam nie oglądać na głodnegoTak trafiłam na kanał Corle1. Świetna gra, pomysł i świetny komentarz. Polecam.

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam osobę, która znajduje się w gronie, które zdecydowanie lubię oglądać. Zapraszam na radosne gonitwy przed niedźwiedziem, marudzenie o brak chlebka i rzucanie piochu na pola, aby zgromadzić większe zapasy i przetrwać elegancko zimę :D  

Po całym dniu lubię usiąść sobie wieczorem z kubkiem gorącej czekolady i pooglądać Farthest Frontier. To moje najnowsze gierkowe odkrycie, które mnie relaksuje, a jednocześnie daje rozrywkę i ma w sobie coś super przyjemnego, szczególnie w wydaniu Corle, że aż chce się ją oglądać godzinami, ale niestety seria ma zaledwie 26 odcinków. Jak tak można!? Mam sama grać, no kto to widział :D *Z aktualizacją gry pojawiły się kolejne, wspaniale :), więc jest szansa, że utyję od tej czekolady... mniej wspaniale :D Już wiadomo czyja to będzie zasługa hihi^^.


Gra, w której budujecie osadę, troszczycie się o ludziki w niej zamieszkujące, aby żaden zły zbój nie zrobił im krzywdy, a cennych sadzonek/nasionek *niepotrzebne skreślić* nikt nie zniszczył i zeżarł hihi^^ Aby wreszcie zapanował w mieście pokój i harmonia...


Farthest Frontier wprawdzie oglądam po nocach z gorącą czekoladą w ręku, co brzmi jak wyznanie anonimowego podjadacza, ale spokojnie, ważę tyle, że bez problemu można mnie nosić na rękach, co oczywiście trzeba sprostować i nadmienić, gdyby moje liczne opowieści o jedzeniu kogoś zwiodły. Zresztą nikt nie mówił, że moje wpisy będą przepełnione poważnym tonem, suchymi faktami w stylu "halo halo Mietku halo halo Franku" #zkabaretu starzy ludzie jeszcze pamiętają – a mówi to ktoś, kto wygląda na wieczne 18 :P


Bardzo przyjemnie się ogląda, bo jest relaks, a jednocześnie całkiem energicznie. To, że Estetce udało się raz chrapnąć... przecież nikt nie musi się o tym dowiedzieć hihi^^ przecież nikomu nie powiecie. Ale tak zupełnie na poważnie. Corle zdecydowanie ma poczucie humoru, inteligentny komentarz bez nadęcia, a rozrzucanie piochu idealnie wpisuje się w moje gusta żarcików. W rozgrywce często nawiązuje sympatyczny kontakt z widzem i nie celuje w perfekcję, jedyne słuszne buildy na rozmieszczenie domków, ani krytykę animacji wody, tylko lekkość, dobrą zabawę i dozę wolności. Budując sobie ścieżki, jak mu się żywnie podoba. Nie na głupa hihi^^ *jakby zażartował mój dziadek* z sensem, ale nie pod linijkę. Widz nie czuje, że jest cyferką na koncie, tylko tworzy tak gościnną i zapraszającą atmosferę, że nawet Estetka mogłaby pyknąć komentarz, ale czasami za długo się zastanawiam i tak mijają dni, miesiące, mija rok na na na :D i ascendent w Wadze zdecydowanie nie ułatwia roboty. Zawsze miło zobaczyć widzów, którzy są pozytywni i pomocni. Lubię takie podejście: nagramy sobie filmik, będzie przyjemnie. Oglądam sobie w tle podczas pracy. A potem wracam, aby zobaczyć też obraz, ale to wtedy, gdy jestem bardzo zajęta. I to zabawne, że w zależności od opcji dostrzega się zupełnie inne rzeczy ;D

W ramach ciekawostki, raz można było usłyszeć Estetkę na Streamie i mój firmowy śmiech, co pamiętają tylko nieliczni vipowie, ale wtedy czat był bardzo miły i wszyscy rozbrojeni moim hihi^^ hihi^^. Przerywników dźwiękowych nie posiadam i muszą wystarczyć literki. Mam nadzieję, że ten mój śmiech kiedyś wróci... 


Wykluwający się jesienny Sosnowiec

Gra jest przepiękna, przyjemna, ma elementy eksploracji i jedno ale... no cud miód i orzeszki. Czy tu nie jest uroczo? Nie powiecie mi, że nie. Dawno nie widziałam gry, która aż tak bardzo wpisywałaby się w moje gusta pod wieloma względami. Ścinanie drzew, ludzie wracający z belami, ludzie na polu wyrywające chwasty, wietrzyk ruszający trawą ahhh bardzo miło. Chyba, że zaskoczy nas bandyta, kolejne fale szczurów, pustki w piwnicach z beczkami lub dur brzuszny, choroba której nazwę pamiętam aż za dobrze.

Co to za sprawiedliwość!? W grze rzucamy pioch na pola, wyrywamy chwasty i hodujemy roślinki, a fishing robi się sam. Nic do ustawiania. Zero nagrody, pływających desek i niespodziewanych znajdziek. Co to ma być?! Uwielbiam ten element zaskoczenia i miłej niespodzianki w jednym. Jak zwabić Estetkę na jakiś event? Prosto - wystarczy bilbord "Loteria" :D hihi^^ Nic na to nie poradzę, ale tak już mam od dziecka. Dlatego w grach zawsze najbardziej lubiłam łowienie ryb, bo wodny znak zodiaku do czegoś jednak zobowiązuje. Kiedyś przez 2 tygodnie w WoWie zajmowałam się tylko łowieniem z pływających desek i handlem. Dzięki tej technice na moim serwerze stałabym się jeszcze większą bogaczką, gdyby nie levelowanie :D W Stardev Valley też można było zbić na tym niezłe kokosy. A w Guild Wars 2... Zresztą dużo by opowiadać...

Dwadzieścia... nie wyliczajmy... lat temu grając w Sagę Gniew Wikingów właśnie te kilka elementów mnie zachwyciło: zbieranie malinek w lesie, ścinanie drzew i budowanie swojej osady, a kwestie polowań na biedne zwierzątka i domostwa wyparłam ze świadomości. Współpraca i kooperacja zawsze były tym, co wybierałam jako pierwsze zamiast pojedynków, rywalizacji czy bicia się nawzajem po pyszczkach. Jak przechodzenie Jazza Jackrabbita 2 w dwie osoby na jednej klawiaturze. Bardzo przyjemnie.

Nie wiem, co ja mam z tym zbieractwem, zbieraniem malinek w lesie, że mnie to jakoś ujmuje i rozczula niezmiennie od sagi... dobre czasy... poza nim ta gra aż taka milutka nie była, ale każdy kto w dawnych czasach grał w gry wie, że nie zawsze to, co było sentymentem było takie cukierkowe i idealne. 

Jako widz wiem, co mnie nudzi, a co daje rozrywkę. Nie wygląda to tak, że codziennie myślę sobie... O! Kogo by tu nowego znaleźć do oglądania? – zwykle dzieje się to przypadkiem. Najczęściej przy okazji szukania i zachwytu nad nową grą, którą wolałabym obejrzeć niż osobiście pograć lub gdy zastanawiam się, czy warto się jednak skusić. Zostaję, gdy komentarz ma w sobie klimacik lub coś, co mi się jakoś spodoba. Oglądam Farthest Frontier zwykle od deski do deski, nie nudzę się, nie zmuszam, bo i filmiki mają rozsądną długość. Przy dłuższych bywa że, czasami skaczę, gdy chcę szybciej wiedzieć, co się stanie w Na Wspólnej :D ale wiadomo, że początek widzę, a na koniec z pewnością się obudzę hihi^^, taki żarcik prowadzącego ;D No komu nigdy nie zdarzyło się zasnąć przy komputerze niech pierwszy rzuci... piochem :D


Odcinek 2 za zachętę. Polecam oglądnąć od początku. Pierwszy odcinek z serii. 

Ciekawe, ile moja osada by przetrwała? Na razie się tego nie dowiemy.


#dobrarobota :)



P.S. Zdjęcia na głównej stronie się pixelują, ale jeszcze nie znalazłam przyczyny. Trochę mnie tu nie było i nie wszystko działa tak, jak powinno, szczególnie czcionki. Ale zawsze dbałam o to, aby przekazać tu dobrą energię, a nie perfekcjonizm. Więc jestem. Takie newsy zza kulis, ostatnie widziałam , że się spodobały mojej nowe ulubionej piekarni na FB :)

Z dzisiejszego posta wyszła epopeja w 3 aktach. Powrót do pisania jest jak powrót do mmorpg, Potrzeba trochę czasu, aby wpaść w rutynę i przypomnieć sobie, co i jak. Poza tym idą święta...

PS2. Zdjęcia zapożyczone z Sosnowca, ale myślę, że autor nie będzie miał nic przeciwko. Jakby co, proszę o info :)


Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o nowych postach?
Zachęcam do obserwowania mnie na:
Facebooku lub e-mailowo :)
Estetka

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭