*zdjęcie z Paryża ^* Bonjour tu Estetka! Mój ostatni wieczór w Paryżu okazał się wyjątkowo udany. Jestem zaskoczona, ale na tym wyjeździe zdecydowanie nie byłam się w stanie do niczego przyczepić. I tak, jak stali bywalcy już wyczaili, a nowi dali się porobić pierwszym żarcikiem prowadzącej, aż tak daleko mnie wiatr nie wywiał... jeszcze - chociaż nie byłabym tym faktem jakoś wielce zasmucona. Skoro inni robią sobie w między czasie dalekie wyjazdy lub dopiero planują, to ja będę #pierwszy choćby wirtualnie. I widzicie główne przykazanie grzeczniutkiego czytelnika hihi ^^ mówi, że koniecznie, trzeba czytać poprzednie pościki. Wtedy jest procent szansy, żeby przygotować się na podobne poważne posty osoby w poważnym wieku #jakiżartowniś hihi ^^. Bo wiecie, na pewne tematy żarcikować nie można. I mówcie mi na Pani, bo musimy zachować pewien szacunek do starszych. Starszych trzeba szanować i słuchać... o to to to. A kobiety to już bezapelacyjnie i we wszystkim :D Obiecuję używać mocy z rozwagą, albo i nie #alepowiedziała;D #gdyktościpowieżetwójwiektodużo


Pamiętaj, Jak zinterpretujesztaksięwyśpiszxD – polecam takie życie "weduk mnie zaiste - zawsze działa."
 Przepraszam Panią, czy Pani już odpowiada? - Zaiste ;D 

Dzisiaj Wy będziecie się tak tłumaczyć ze swoich żarcików? Posty Estetki żyją własnym życiem, pojawia się inspiracja i weź się z tym pogódź... weź się pogó :D Kabaret Hrabi #polecam :) Post z cyklu #milionyobrazków, abyście mi nie mówili, że nie uprzedzałam :P


Taki sprycioch ze mnie, też mam podobną jupkę ;D Kto się nabrał? Przyznać się.


Riiinng riiiing. *Dzwoni telefon* Estetka halllo? Gdzie jesteś? Ostatnie dni roku spędziłam w Paryżu w świecie mody, intryg, ploteczek i wypowiadanego bonjour... i salute. Któż mógłby przypuszczać, czyż nie? Ten uroczy weekendzik przeciągnął się również na początek roku. Musiałam się zastanowić, jak to wszystko ogarnąć, aby miało ręce i nogi, bo sama koncepcja posta uległa zmianie w trakcie pisania co najmniej ze 2 razy, ale na korzyść, więc tak to bywa, gdy ma się za dużo pomysłów, jedną kartkę i nieopatrznie znajduje coraz to nowe filmiki, a... życie życiem. Obiecuję na przyszłość mniej się starać hihi. Merci ^^

Aktualnie siedzę w Paryżu, wprawdzie nie przechadzając się nocą po tarasie, kukając na balkony sąsiadów, jak Sylvie, szefowa naszej głównej bohaterki - gdy napiszesz zdanie i orientujesz się, że właściwie to robisz -> klik <- a ten serial okazuje się zdecydowanie zbyt życiowy... Tylko jak to profesjonalny bloger przeskakując z jednego odcinka na drugi, ponieważ zdecydowałam, że warto byłoby wykorzystać tę okazję, bo lepsza chyba się nie nadarzy, aby co nieco poopowiadać o tym, jakie zachowania u mężczyzn uważam za okejka, a jakie nieokejka. Uuuu brzmi groźnie #budowanienapięcia #wszyscymyślą #cożeśmynabroili?


Dzisiaj jesteście skazani na moje towarzystwo, nawet podwójnie. Ale cóż to za straszna kara, skoro każdy by się jej poddał z radością, czmychnąwszy przed ekran telewizorka hihi^^? 

*Gdy dawno nie było posta, a blogerka odwraca uwagę #dobrajest*



- "Emily w Paryżu" koniecznie musisz zobaczyć ten serial 

- Okejka, obejrzę... *2 years later* (wylosuj ripostę -> bramka numer 1, bramka numer 2 czy koperta? -> #tegojeszczeniebyło #kiedyjejsięskończątepomysły?)


Z cyklu: gdy ktoś poleci Ci świetny serial, a Ty oglądniesz go dopiero po dwóch latach, bo jakoś wcześniej nie było okazji hihi^^ Sami powiecie, że rychło w czas i jak widać czasami warto zrobić porządki we własnych plikach i odnaleźć listę zaginionych w akcji seriali. Na szczęście zdecydowałam się wreszcie na seansik wieczorową porą, czyli relaks and chill z Netflixem, bo podobno główna bohaterka jest szałowa i niesamowicie przypomina mnie. Dobra zobaczny ile w tym prawdy, cukru w cukrze i Magdusi w Magdusi. Widząc pierwszy odcinek i hashtag #pokójzwidokiem... wykrzyknęłam pod nosem: No rzeczywiście! a Wy...? Kto nie śledzi mojej hashtagowej fantazji na Facebooku, jeszcze nie wie ile traci w życiu rozrywki :P Scena o kilka minut dalej #alesprycioch ;D Część codziennego życia Estetki przedstawiona w jednym krótkim filmiku, chociaż Emily przynajmniej się zorientowała, nie jak Estetka przy #kurier haha :D  Jest to jeden z tych seriali, które włączany po całym dniu po prostu miło się ogląda. Ładne wnętrza, urokliwe Paryskie uliczki i wysokie sufity z charakterystycznymi oknami oraz drewniana klepka w jodełkę. Muszę zdecydowanie wcześniej sprawdzać seriale, które są mi polecane, bo sama bym chyba lepiej nie wybrała, a bez tego wspaniałego polecenia nie powstałby dzisiejszy post :)





Gdzie jest Emily? - w Paryżu

Siedzę po prawej stronie hihi ^^ 53 minuta :D



Emily przybywa do Paryża zafascynowana miastem i zupełnie nieświadoma tego, z czym przyjdzie jej się tam zmierzyć. Jej wyimaginowane marzenia o zajadaniu bagietki z kostką masła, przechadzając się po Shanzelize będą musiały poczekać... naprostowane przez realia, które nie były już tak kolorowe jak te w marzeniach Emily. Młoda, rezolutna i bardzo kreatywna dziewczyna wkracza w świat intryg, ploteczek, życia korporacji z widokiem na paryskie przedmieścia i mężczyzn wyskakujących to tu to tam jak śpiewał Turnau zwany Grzegorzem. Wszyscy chcą być z Emily i wszyscy chcą, aby dostosowała się do panujących realiów, jednak ona kategorycznie się temu sprzeciwia... no może nie tak kategorycznie... i na początku... Nie jest to kopia 1 do 1, więc hashtag #bądźmyrozsądni. Ja jestem très fanką Emily, czyli siebie, a Wy hihi ^^ Merci hihi ^^ Emily która robi urocze błędy po francusku, ale jej entuzjazm, pozytywne podejście i sympatyczna natura doprawiona sporą garścią kreatywności i inteligencji sprawia, że wszyscy jej wszystko wybaczają i zyskuje sobie tym kolejnych sprzymierzeńców w paryskiej codzienności. Nawet takich, którzy na początku... zresztą zobaczycie sami. Czasami robi szybciej niż myśli, ale cóż, trzeba mieć jakieś wady ^^

Emily pomaga każdemu, kto tej pomocy potrzebuje, albo i nie, jest przy tym miła sympatyczna, wie czego chce, ma głowę na karku i mnóstwo pomysłów. Zarażając swoim entuzjazmem wszystkich wkoło. Jej obecność sprawia, że życie ludzi, w których wkracza, zmienia się na lepsze, wnosząc nową energię. Choć na początku wcale tego nie dostrzegają, dopiero po czasie orientując się, że jest czarnym koniem całej firmy i w sumie, co oni by bez niej zrobili? Potrafi grać do jednej bramki, lubi pomagać i ciągle ratuje wszystkich z opresji swoimi urokiem osobistym, siłą perswazji i niestandardowym podejściem.



Bywa zbyt lojalna, naiwna i mimo wszystko ma skrupuły, w przeciwieństwie do Francuzek, które w tym serialu wcale ich nie posiadają. Podczas gdy inni zazdroszczą jej, że zagarnia blask dla siebie, ona w wolnym czasie podrzuca innym nowe przynoszące sukces pomysły. Ja lubię to, że Emily jest miła i pomocna, bo widzę w tych zachowaniach siebie, chociaż są tacy, którzy na ten entuzjazm marudzą. Emily miała zdecydowanie dużo szczęścia do spotykanych bohaterów, bo są sytuacje, o których się filozofom nie śniło...



Czego można się nauczyć z „Emily w Paryżu”?

Trafiłam w Internecie na nieprzychylne opinie na temat serialu i postaram się udowodnić, że jak się chce to można z każdej rzeczy wyciągnąć coś dla siebie. Proszę otworzyć mały notesik i co nieco sobie zanotować, szczególnie o tym jak należy się witać oraz prawić komplementy, bo najwidoczniej we Francji wszyscy wspaniale opanowali tę sztukę i zdecydowanie warto naśladować miszczów :D (Spoilery) Życzyłabym sobie, żeby mężczyźni zachowywali się tylko w taki sposób, ale cóż... Małe kompendium czytelnika, a za każdą użytą wskazówkę czekolada dla Estetki #gromadzizapasy. Nie sposób rozpisać całego serialu, jednak znalazłam kilka scen, które utkwiły mi w głowie. Jako, że pula żarcików mi się wyczerpała, zbiór przemyśleń, może z czegoś skorzystacie.


Jak się witać z kobietami? - poradnik w stylu mistrz podrywu: "Jak mogłaś trzymać tę piękność w tajemnicy". I nie musicie mi dziękować, a może musicie? Najlepiej w czekoladzie i słoikach domowej roboty o to to to...

Jak mówić komplementy? - często hihi ^^ - "Na żywo jesteś równie piękna, jak w filmach" - widzicie oni wszyscy potrafią w komplementy. "Szef Gabriel, trudno cię zapomnieć" - widzicie kobieta też potrafi. Francuzi kochają pochlebstwa. Musisz rozmawiać z nimi w określony sposób. Lubią miłe słówka.

Jak grać do jednej bramki? - Luc - 3 sezon #tajniak - lubię tą postać, bo od samego początku wspierał Emily, dawał cynk i starał się jej dobrze radzić. Pokazał też, że potrafi być bezinteresowny, pomagając Gabrielowi, chociaż wcale nie musiał. Wszyscy się razem spięli i wyszło wspaniale. #PaniZtelekomunikacji haha :D Cholera, już wiecie, co robię, gdy nie gram...

kszzztt... Komandorze... o 21 miał być wylot, ale ktoś zaspał. A Jedi specjalnie przybył na Tatooine :P Kod alfa czy omega, co by tu kliknąć? :D

Jak traktować przyjaciół? - Emily - pomagać, szczególnie w ekstremalnych sytuacjach. Gabriel uratował ją, chociaż wcale nie musiał, i dzięki niemu zrobiła świetne pierwsze wrażenie w pracy. Da się? Da się. Tak powinien zachować się pewien fan opery, którego dopiero pozna - tak mówią astrologowie z Heroesów, próbując zrehabilitować się za ostatnie wróżby z Facebooka - Doug - "Doug gratulacje. To dokładnie to na co zasłużyłeś... Emily, świetnie się nadasz. Będziesz zarąbista. Wszyscy będą o to walczyć, ale przygotowałem je dla Ciebie. Wow, dzięki Doug." - Mindy - Już od samego początku była dla niej bardzo miła i Emily mogła na nią liczyć w każdej sytuacji. Nawet wtedy, gdy jej chłopak...

Jak wspierać przyjaciół w tym, co robią? - Mindy & piosenka - w rozwoju, przełamywaniu barier i powrocie do dawnych pasji, jak koleżanki i Emily dzięki, której...

Jak być lojalnym? - do Pierre Cadault - plotki w 3 sezonie, ale kszzzt #niewiecietegoodemnie

Jak być miłym? - Antoine - wcale nie musiał kupić nowego biznesu, ale zrobił to tylko dlatego, żeby Emily było miło. Alfiemu też dał prezent i nową... chociaż swoje za uszami ma.

Jak doceniać Twoją robotę? - Sylvie i ludzie w pracy - "Nie oszukujmy się, to dzieło Emily. Kończymy coś, co ona zaczęła" - gdy ktoś tak powie oznacza, że zrobiłaś dobrą robotę.

Jak zwracać uwagę na znaki od wszechświata? - Sylvie - Kir Royale... tak działają heheszki wszechświata.: słowo, symbol, liczba, godzina... Gdy zauważasz dodatkowo lustrzane godziny 01:10 lub ciągi podobnych cyfr 3:33 lub 333 to warto zwrócić uwagę o czym właśnie myślisz, na co patrzysz, gdzie się znajdujesz i jaką wskazówkę wszechświat Ci podrzuca, bo najprawdopodobniej zmierzasz w dobrym kierunku - a mówi to szamanko-blogerka, więc wie o czym ;D Gdy pisałam jeden z postów to było 03:03 04:04 06:06 07:07 i długo by wymieniać. Nigdy wcześniej z taką częstotliwością. Ja nie wiem, co wszechświat planuje, ale pewnie się kiedyś dowiem. #paulocoelho2023 o pisze i spojrzała mimowolnie na zegar 11:10 mnie już chyba nic nie zdziwi :P Tak tak, wiem, że trzeba publikować nowego posta, bo ciągle natykam się na imię Emily i to w najbardziej zaskakujących miejscach szukając nowego programu do filmików.

Jak doceniać innych ludzi i jak naprawiać błędy z przeszłości? - Sylvie - w ogóle starać się naprawić. Refleksje nad życiem i własnym zachowaniem zawsze na plus. Gdy człowiek zauważa, że coś spitolił przez takie czy inne okoliczności, to zawsze można zrobić coś, aby to odkręcić. Jestem fanką przepraszam i słów wracaj na pokład. Ale zupełnie nie spodziewałam się, że Sylvie zwraca uwagę na wskazówki od losu.

Jak naprawić coś, co się przypadkiem zepsuło? - sms - gdy powiesz komuś coś, co rozniesie się dalej... nie chciał dla Mindy źle, ale wyszło jak wyszło. Jednak zaskoczyło mnie, że się jednak zreflektował, ale takie rzeczy to tylko w serialach.

Jak spędzać wolny czas aka co myślą czytelnicy, że robię w wolnym czasie?- Emily - dzień wolny - Oczywiście same przyjemności: "mała" filiżaneczka czekolady, live na żywo z widzami z konsumpcji, dobijanie do siebie samochodzikami w lunaparku i łiski nad sekwaną? Hihi^^

Jak zagrzewać ludziki do jeszcze lepszej roboty? - Sylvie - miłym słowem -"Merveilleux. Jak to zrobiłaś? Próbowałam nic nie mówić, ale... Dobra nie chcę wiedzieć. Wspaniale Emily ^^"

Jak nie zagrzewać ludzików? - grajek - niemiłym słowem - "Co to za piosenka? Coś nad czym pracuję. Nic takiego. Piękna, nie wiedziałam, że komponujesz. Kiedyś... nawet byłem w szkole muzycznej, ale jej nie ukończyłem. Mój ulubiony nauczyciel powiedział, abym przestał pisać piosenki. Zniszczył moją pewność siebie, dlatego to rzuciłem..."

Jak nie traktować kobiet? - chłopak Mindy / Sylvie młodszy kochanek - podczas gdy inni je wspierali, oni woleli grać w zazdrość. Ale tam gdzie jeden facet jest zazdrosny, znajdzie się inny, który wspiera, warto pamiętać :P

Jak traktować kobiety? - wspaniałość - były mąż Sylvie - podatki, papiery - Przyjeżdżał zawsze, gdy tego potrzebowała nawet, gdy nie byli razem. Och, jak wspaniale, pomyślała Estetka, że tacy mężczyźni jeszcze istnieją. Poczucie, że można liczyć na mężczyznę, niezależnie od wszystkiego jest bardzo wspaniałe i daje poczucie bezpieczeństwa. "Ja chcę dla Ciebie jak najlepiej... Chcę tylko żebyś była szczęśliwa. Chcę Cię wspierać."

Jak wspólnie świętować i spędzać ważne wydarzenia? - pamiętać i pojawiać się - to ja odpowiem śpiewająco, a raczej żarcikami kabaretowymi: "Bo ja chcę to święcić, rozumieszxD" Kiedyś Wam wyjaśnię, bo nie mogę się na raz wypstrykać z wszystkich filmików. I tak już macie do oglądnięcia cały serial. Albo dobra macie #śmieszneżeażxD. Po co zakładać czyste skarpety? ;D #ktobypomyślał #tejejfilmiki #corazśmieszniejsze

Jak nie robić afery o przeszłość/doceniać siebie? - Mindy & Nacho & Benoît - Benoît był zazdrosny o znajomego, z którym łączy ją wspólna prestiżowa przeszłość. Ale jedyną rzeczą, która ich dzieliła nie były pieniądze tylko pewność siebie. Gdy człowiek uważa się za wspaniałego, to inni też tak o nim myślą niezależnie od stanu posiadania. Inni ludzie są odbiciem własnych opinii o nas samych - lustrem. Dawaj to, co chcesz otrzymać. Mów o sobie tak, jak chcesz, aby inni o Tobie mówili. Przyczepić kartkę koło lustra: 1) Sprawdzić nowego posta Estetki 2.) Jestem... *coś miłego*. Dobra, ilość poważnych rzeczy wyczerpana na najbliższy miesiąc, bo jeszcze na serio pomyślicie, że to poważny blog kobiety w poważnym wieku ;)

Jaką torbę odgapiłabym od bohatera 2planowego ^^? - Alfie - według zagranicznych serwisów ma duże szanse na zostanie nowym Bondem, taka ciekawostka. Gdy zamiast skupiać się na rozmowie podziwiasz brązowy neseser... whoah piękny... też taki chcę. Ale problemik w tym, że to by było kurdę cholipka ciężkie. W kolorze gorzkiej czekolady *rozmarzyła się*. Z takiego by się najlepiej pisało, a czytelnicy jacy byliby szczęśliwi z nowych cudownych laptakowych postów. Stawiam 1000 simoleonów :P

Jak mieć charakter i nie zdradzać sekretów? - Matthieu - Mimo iż Emily go nie wybrała, nie zdradził jej sekretów nawet w ogniu pytań. I to pokazuje, że rzeczywiście nie chciał dla niej źle :)

Jak mówić o kobietach, gdy ich nie ma w pobliżu ^^? - koniecznie miło - mówiłam już, że lubię to słowo? Ale nie przejmujcie się, przypomnę wam jeszcze z tysiąc razy - I w jedyny słuszny sposób, czyli: "Emily jest fantastyczna."

I prawie na koniec: Jak wykończyć przeciwnika z gracją, będąc zaiste przemiłym hihi ^^? kolacja... - Gabriel - hahaha podstępik kucharza #trzymajsztućceprzysobie, ale w kolejnym odcinku się zreflektował i powiedział, że Emily jest wspaniała. Każdy mężczyzna powinien zobaczyć, jakim można być spryciochem hihi :P Ja do niczego nie zachęcam, ale ubawiła mnie ta inteligentna zagrywka. I to zadowolenie z siebie na koniec hahaha :D Przynajmniej sobie kobieta podjadła, ale nie mówmy nic więcej, bo się robię głodna, a kto za Magdusię skończy posta?

Jak nie traktować własnych dzieci? aka gdy nie będziesz żyć tak, jak ja chcę to elo i wydziedziczenie. #cośotymwie #gdymiewaszmęskądumę #itociżycianieułatwia. Ale Estetka wybaczyła nawet wcześniej niż dostała po latach sms z przepraszam, chociaż...

Jak być Emily? - Emilly uraczyła nas swoimi opowieściami o Chicago? No dobra, rzeczywiście tak robię, ale czyż nie kochacie moich opowieści, spacerków, tajniackich foteczek na FB. Też dorzucam swoje 3 grosze o Seattle, miłowo i 50 innych nazw miejscowości, będący żarcikiem, którego nie ogarnia nikt poza autorką słitaśnego blogaska :D

Wiecie, my we Francji hihi^^ mamy takie powiedzenie: "Reculer pour mieux sautel" - Cofnij się, by lepiej skoczyć. Sante... za wolne Estetki... ekhm Emily.





Bonjour tu Estetka... poznajcie Emily, która jest z mojego rocznika i to ona będzie tym odcinku grać mnie. Merci. Czy ktoś powiedział zakupy? Galeria sztuki i czekolada? Tylko pistacji brak do pełni szczęścia i nowej gry przygodowej. Ale wiecie, najlepiej klasycznej point and click, a nie jakieś fikoły z lassem między skałami. Chociaż kto powiedział, że bym sobie nie poradziła? Może Emily nie ogarnia gierek, ale oryginał i owszem w rzeczy samej:


✅ kreatywność – jest

✅ kocha masło i czekoladę – jest

✅ #hashtagi – jest

✅ wizualne podobieństwo – jest

✅ zdjęcia i tajemnicze spacerki z telefonem – jest

✅ mają do niej słabość – jest

✅ chcą aby się zmieniła – jest

✅ Estetka umie w gierki, a Emily nie – jest

tam gdzie się pojawia, wychodzi słońce – jest taki komplement kiedyś usłyszałam i muszę przyznać, że to jeden z milszych, który zdecydowanie sprawił mi dużo przyjemności. Bo tu gdzie mnie nie ma...? Grzegorz zapuść bita hihi :P 


„Paryż to najbardziej ekscytujące miasto na ziemi. Nigdy nie wiesz, co się stanie za chwilę...” zupełnie jak blog Estetki. Nie ma to jak sobie hojnie posłodzić, hojność przede wszystkim ;D #tylepodobieństw




Emily na instagramie

Czy kogoś zdziwi jeszcze fakt, że Emily zaczyna prowadzić konto na instagramie?

Uskuteczniając w wolnym czasie swoje radosne spacerki zbiera na nim pokaźną ilość followersów. Te nieocenione żarciki wszechświata... Jednak sztuki wspaniałych hashtagów nie opanowała w takim stopniu, jak Estetka, no nie oszukujmy się. Czuję podświadomie, że wszyscy byliby przeszczęśliwi, gdybym wzięła przykład robiąc na Facebooku filmiki z odgryzania bagietki z pobliskiego sklepiku, z szaloną jazdą hulajnogami pod prąd... o to to to... śmiesznego pozowania... zresztą, no któżby by nie chciał? Ja już tam Was znam.



Ale głos to zupełnie coś innego niż pyszczek, który bez problemu można skojarzyć z miastem zamieszkania, a to feler westchnął seler, taki ambaras, że... trzeba mieć jakiś dobry powód, aby wyjawiać koordynaty swojego zamku na mapce #heroes3 ;D Poza tym miałabym pozwolić, żeby ktoś mi zwinął złote skrzynie przed blokiem, wykąpał się w studni dla odnowienia many i wyzbierał kryształy, no ludzie! :D

Albo nie... wróć... kto by oglądał filmiki skoro przecież Estetka nie obdzwoniła jeszcze wszystkich 123 followersów, których ma na Twitchu nie Streamując i nie pokazując twarzy, nawet nie wspominając zbytnio o swoim blogu iks lat temu, jako mod -> dowody i tajne akta Tunguska poniżej.  To się nazywa Achievement. Ach te moje magiczne literki, ciężko przejść obojętnie. Gdyby Estetka była tak rezolutno w pomaganiu sobie, jak innym, to byłyby miliony. Ale prawda jest taka, że zawsze łatwiej było mi pomagać innym i doradzać co poprawić, zmienić, bo wobec siebie człowiek nie jest obiektywny. Estetka ma wtedy więcej kreatywności i werwy. Ło ludu, jeśli można mieć jeszcze więcej niż w najnowszych filmikach z -> Facebooka <- to #przecierająoczyzezdumienia #powiedznamjakSensei



Gdy w święta kupisz fioletowy lakier do paznokci z tą samą cyfrą 123 i zastanawiasz się co też za kolejne heheszki wszechświata i wskazówka ma znaczyć. A po tygodniu... wszystko staje się jasne –> Niedawno odzyskałam dostęp do swojego konta na Twitchu -> www.twitch.tv/estetka, więc posta sponsoruje radość jak rzeka. Gdyby ktoś chciał, to proszę bardzo można mi podbić ego, cyferki. Przy milionie pokażę twarz? Co wy na to? Dobry deal. Handlujcie z tym Haha :D Chociaż zaglądam tam raczej rzadko, ale #wspomnieńczar. Wreszcie mam swój unikalny achievement, który nie wymagał ode mnie szalonych pościgów z pifpafkami. Wiecie, jeśli Estetka będzie się kiedyś za dobrze bawić na urodzinowym przyjęciu, jak Adele na social mediach po kielichu to może nacisnąć nie ten przycisk włączając streama #budowanienapięcia #żartujeczynie? #zniąnigdynicniewiadomo, bo na Facebooku to byście nawet nie zauważyli różnicy, chociaż nie... wróć... jak wjadą piosenki Ushera to trzeba się mieć zdecydowanie na baczności :D #świętaświętaipoświętach

Gdy szukasz śmiesznych obrazków w wolnym czasie i... aż korci i szkoda nie użyć :D #postypisaneobrazkami Powodzenia :P


Bardzo przyjemny serial do wyciągnięcia nóg przed telewizorem, szczególnie, gdy obudzisz się zbyt wcześnie i nie możesz zasnąć. 2 odcinki dziennie i już Wam Estetka zajęła czas na najbliższe dwa tygodnie. Po kilku pierwszych zaczyna się prawdziwa fabuła #tepościgi #tewybuchy. Zresztą żeby ogarnąć co i jak trzeba zdecydowanie oglądnąć od pierwszego do ostatniego... sezonu, a nie po łebkach. W innym wypadku to ograbianie siebie z fabuły. Dlatego trailera też lepiej nie oglądać, ale nie jestem w stanie wszystkich przypilnować, co tam w kompusiach wklepują i słuchają w wolnych chwilach, tak jakbym w ogóle była w stanie ;D Chociaż patrząc na moje filmiki z Facebooka jest cień szansy hahaha :D 




Po obejrzeniu serialu: "Populacja kucharzy zwiększa się" #jakatogra → klik? Estetka jak zawsze w punkt. Gdy napiszesz część posta tygodnie temu, a i tak nikt nie uwierzy. Ale, gdy mówiłaś lata temu, że jesz śledzie na Streamie to wszyscy pamiętali :P À propos... Moja filozofia gotowania wygląda następująco: im więcej masła tym lepiej :D

Oczywiście, gdy wyjdzie 4 sezon będzie #oglądane

Jeśli ktoś chce spędzić miłe popołudnie offline w towarzystwie Estetki to zapraszam do oglądnięcia... Trzeba wiedzieć, że:



W Paryżu najpiękniejsze jest to, że nikt Cię nie krytykuje, gdy nic nie robisz 😄

tutaj niemalże uważa się to za sztukę 😊


I z tym pozytywnym akcentem Was dzisiaj zostawiam 

Bonżur, orewłar i adijos amigos muciacios :D

Bonsłar


#Czy Casting na Pablito nadal trwa :D? Na wszelki wypadek ślij swoje zgłoszenie na... email. Żarciki, nie żarciki? Kluski nie kluski? Kto to wie. #Sherlockuczymyjąkiedyśzrozumiemy?


Powiem tylko ^^ x100 Bohater dnia codziennego



Sceny po napisach

Soundtracki z serialu, gdyby coś wpadło w ucho.

Pod dzisiejszym postem powinnam przyjmować jedynie komentarze po francusku, a najlepiej pliki audio. Och, wspaniały pomysł i kusząca wizja :D Pewien mod wysłał mi kiedyś pozdrowienia w mp3, zabawne, zabawne, ale to opowieść na inny raz. Pamiętajcie #niesłyszeliścietegoodemnie #wszyscymyśląkto #ilicząnapalcach #itakniezgadniecie



P.S Dzisiaj nie jestem w poważnym nastroju, bądźmy szczerzy... yyy... tak jakbym w poprzednim była ;D Obudziłam się zdecydowanie za wcześnie, nie miałam czasu, aby odespać, i teraz muszę to zajeść serkiem :D Kto oglądał ognisko w "Nigdy w życiu" ten zrozumie żarcik. Chociaż gdybym miała Wam wszystkie tłumaczyć to by nam doby nie starczyło. Przyjmijmy, że jak piszę coś dziwnego to z pewnością ma jakiś sens i trzeba się śmiać nawet, gdy się nie rozumie. Ale wykombinowane, dobry plan... ;D #mistrzstrategii


Problemik jest w tym, że ja się wspaniale bawię pisząc posty, a szczególnie hashtagi na Facebooku pijąc po nocy herbatę z liściocha sypanego - o smaku mmorpg - i wcale nie żartuję, bo kojarzy mi się z wakacjami w górach i ciupaniem na kompusiu z widokiem na zielone polany i sarenki, czyli immersja jak ta lala oraz kupowaniem czasopism z grami - i później odpalało się takie śmiechowe Hotel Giant tylko dla ludzi o mocnych nerwach lub Wallace & Gromit in Project Zoo i Pizza Syndicate. Kiedyś wyjawię na Facebooku nazwę, dlatego trzeba go koniecznie śledzić, bo to co się tam wyprawia, to nawet astrologowie z Heroesów nie potrafią do końca przewidzieć. Mnie własne żarciki i filmiki bardzo rozśmieszają, nie wiem, jak innych, ale grunt to być wobec siebie obiektywnym :D Wiecie, związek z samym sobą jest na całe życie, więc trzeba dbać o tą relację i siebie wspierać, zamiast przejmować się tym, co ludzie powiedzą? I mam zamiar je radośnie kontynuować #zakochanawswoichfilmikachblogerka? #rodzinateżmaubaw #szałowyfeedback #więcnietylko ;D


Kolejna tajemnica jest taka, że posty się czasem opóźniają również dlatego, że potrafię zacząć 5 różnych, co z tego, że niektóre pojawią się w wakacje. Pisarska wena nie wybiera dnia i pory, a kontent to kontent sam się nie wyczaruje :D Więc jeśli ktoś chce wiedzieć jaki sport wodny uważam za super atrakcyjny i nad jakim rozpływam się* niczym maślanymi babeczkami z posypką... jak to wodny znak zodiaku *gra słów... i tak nikt nie zauważył #smuteczek... to będzie czekał na lato :D #nęcenie #zanęcanie #czytelnika #fishingwreallife #fishingwrealu #znowutorobi ;D #rybactwowprawdziwymżyciu #tłumaczeniedlafanówzzagranicy


Z cyklu: Zabawne ciekawostki, o które nikt nie prosił. Gdy na początku roku śni Ci się Szymon Majewski który zaprasza Cię na przyjęcie, a Ty mu opowiadasz, że oglądałaś: Mamy Cię. Co ta noworoczna wróżba ma oznaczać? :D Jakiś noworoczny żart? Może jakiś sennolog ma pomysł :D *naczytała się, że pierwsze 12 snów w nowym roku odpowiada kolejnym miesiącom i teraz duma. W święta śniło mi się, że mieszkałam u pewnego youtubera w jego domu dokładniej w piwnicy podczas, gdy on nie miał o tym pojęcia... jak w tym znanym filmie :D Ale nie jak w filmie #poszukiwanyposzukiwana Marysia nie gotowała, ufff całe szczęście, tylko wyjadała dania z lodówki jak w Simsach pod nieobecność domowników. 

#upuść:brudnytalerz #gdzierobotdosprzątania #zadzwoń:sprzątaczka50$ #gdypopublikacjipostaprzypadkowochrapniesznafoteliku :D

Estetka, Merci



Gdy w Twoim domu zrobi się podejrzanie czysto... (Źródło)





Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o nowych postach?
Zachęcam do obserwowania mnie na:
Facebooku :)

Estetka

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? A może chcesz coś dodać?
Zapraszam Cię do napisania komentarza 😉

Napisz komentarz:
(konto google, dodając link do własnej strony lub wybierając z paska opcję: Anonimowy.
Dopisz swój nick, wtedy będę wiedziała do kogo się zwracam 😊
✔ Komentarze są moderowane (wyświetlą się po zatwierdzeniu)


#prawiejakrzeczywistość #postkiedyśbędzie #19.2 #🙂 #kochanamamusia #zobiłakrokieciki^^ #dlaMagdusi😊 #tak #totamamaktórauwielbia #jakgramwpopularnemmorpgzfishingiem #*kreatywnyhashtag*🤭 #powiedz:seeernik🤭 #dlaczegojeszczeniewysłaliśmysernikadlaEstetki? #isłoikówzpiwnicy #*wszyscymyślą* #🧙‍♀️nowłaśnie #cojamamjeśćponocach? #tylerozrywki;D #*populacjakurierówwzrasta* #emocjejaknagrzybach😊 #gdyblogerkazastanawiasiężejejżarcikisięmarnują #dlaczegonieudostępniaichnaFB #otojestpytanie #samaniewie #boludziepaczoiwidzo #snapchatuEstetka #pojawiasięiznikamatematyka #jołjoł #ohojadłaczekoladę #Estetkaniejedz #tylekalorii #noktotowidział #cichutkohihi😊 #gdziekompotzmalin #isałatkawiosennadlaEstetki #cośdługotepaczkiidą;D #noktotowidział🙂 #akuku🙂 #listonoszsięobija🙂 #żartyktórychniktniepotrzebował🙃 #przychodzoczytajo #aktoMagdusięzabawiżarcikami🤣 #🧙przewidujemynowefoteczkinaFB #spoileryzasernik #🧙Estetkiniemaprzykomputerze:ponaciśnięciuprzyciskunagrajwiadomość #🧙znalazłanamkolejnąrobotę #zanieudanewróżby #🧙toponiżejnaszychkwalifikacji #🤭 #🧙proszęzostawiaćsernikiwrecepcji #zachwilęwstawifoteczkę #idealnagodzina🤭 #nietelefonodciasta #bolepszyniepotrafiłsfotografowaćnieba #ludzieileonamatychtelefonów #miliony:D #gdymaszśmiesznyobrazekwzakładkach #alenaglezniknął #czyEstetkaskasujekiedyśtehashtagi #tajemnicasagali #🧙*cośśmiesznego*🤭 # 🧙‍♀️ludziegdziemojekonfitury? #ipowidłaśliwkowe #jakjamamdokońćzyćposta? #bezciuciu #tyleżarcikówwjednympościetoświatniewidział #onaspecjalniepiszetekilometrowehashtagiżebyodsiaćtychnajlepszychczytelnikówjakwprogramieselekcja #🤭🤭 #coonaoglądatojaniewiem
#ohopiłaczekoladę #gdzienowypostnaFB? #pufff #🧙‍♀️🧙znikamystąd #najlepszażarcikowniauEstetki #awydzisiejszegodniarozszyfrujeciewszystkie? 😂 #czyodpadnieciezprogramu #🤭 #złapjewszystkie #pokeeeemon #tablogerkaśmiechowa😊 #acoto? #tęcza #omg! #najlepszatęczatylkouEstetki #hihi^^ #postbędziejakbędzie #noweżarciki?🤭 #gdzieżbyznowu🤭 #tydzieńhumorujeszczesięnieskończył🤭👇 #🧙ludzieEstetkanadalniewiecopowiedzieć🙂 #takjązaskoczyli #takporobili😊 #teżpiosenkidlaEstetki #najlepiej😊😊😊#proszęsięuczyćludziehihi^^ #jaksięrobiprezenty
#ludziektotopisał #cozatekst #hihi #śmiechowo #Estetkoniemówśmiechowo! #wtymwiekutrzebabyćpoważnym #poważniutkim🤣 #dzieńkobiet🙂 #kupisobieciastopychotka #boostatniodobrebyło #tablogerkałasnanasłodkie🤭 #powrotyzesklepżabka #coEstetkadzisiajje? #wszyscychcąwiedzieć🤭 #🧙ludziewiejskieziemniaczkisięskończyły #noktotowidział!? #wafelkiztoffie #gdziejestpostnafb? #zgłaszam:NP🤭 #żartuje🤭 #gdyotworzysz60zakładekikompuśprzestajedziałać🤣 #ktobyprzewidział🤭 #🧙‍♀️odczegojawasmam? #🧙puffff #🧙‍♀️ludziezkimjamuszępracować #uEstetkiniemożebyćpoważnie #musimysięztympogodzić🤭 #🧙przewidujemynowefoteczki #🧙cotomabyć!? #🧙totydzieńpieśniitańca #🤭 #wszyscyczujążekupiławięcejciastek🤣 #hashtagisięsameniepiszą🤭 #kiedyblogerkaskasujeobrazki #szkodajejżarcików🤣
#grunttoskromność🤭 #gdymiałaśwstawićzdjęciewcześniej #trudnesprawy🤭 #złotyczasantenowy #gdyzrobiszzdjęcieafilmikiznajdująsięsame #tendar🤭#komandorzedentyskaniechcezeznawać #cozniązrobić? #śpiewanienanichchybaniezadziała :D #idealnydesernamecz🙂









#aprzedEltusiembyłEstetuś🤭 #teobrazkitakieniepoważne #alewymyśliła #podpowiedzifacebooka #śmiechowe #hihi^^ #jużsamaniewiemgdzieteobrazkiwstawiać






Gdy blogerka dawno nie opublikowała posta, jedyna słuszna reakcja #hihi^^ #Hiacyntadobranawszystko🙂 #tefilmikitakieniepoważne:P #noktotowidział!?🤭